onsdag 15 maj 2013

It´s all because of you...

I kväll var det fantastiskt härligt väder när vi var ute på vår lilla utflykt! Landskapet har blivit riktigt grönt nu och göken sjunger för fullt! Våren är fantastisk! Conrad är en riktig utehund och han riktigt skiner när vi alla är ute tillsammans! Under de senaste veckorna har vi jobbat mycket med ögonkontakt och det har gett goda resultat! Nog för att han är liten ännu, men han lär sig så otroligt snabbt och det är så roligt att äntligen få ha världens mest fantastiska hund i familjen! Efterlängtad som få! Viktor och jag har bestämt att han ska bli 100 år...




Till helgen kommer min fina, underbara syster och hennes familj hit! Då ska vi strosa på stan hon och jag och sedan ska vi allesammans ut i skogen och grilla korv! På lördag kväll väntar Eurovision! Conrad har sin favoritlåt - You! När jag sjunger på låten här hemma så lägger han sig på golvet och vrider på huvudet! Jag vill gärna tänka att det är för att han gillar låten, men jag gissar att han bara reagerar på sin mattes fantastiska sångröst... och funderar på om jag blivit helt tokig. Hur eller hur gillar jag låten och dess text, It´s all because of You, All because of, You, I know that if the sky would fall, I´d survive it all Because of You - ÄLSKADE HUND!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar