måndag 22 april 2013

Trötter

Igår kväll kom vi hem efter en fantastiskt trevlig, rolig och mysig helg hemma! Flera kalas, mycket god mat och trevligt sällskap! Efter Conrad fått träffat mycket folk och besöka nya platser så är han väldigt trött idag! Han sov hela natten utan att påkalla uppmärksamhet och vilar nu skönt under min skrivbordsstol. Efter morgonpromenaden kände jag mig lite kall om benen så jag snodde in mig i en filt. Efter en stund var jag varmare och jag lät filten hänga ner från skrivbordsstolen. Då kom vår trötta ulltuss och lade sig tillrätta och somnade - mysigt ska man ha det när man är liten valp!




Tänk att man kan få ha det så här mysigt en dag på jobbet! En snarkande Conrad på golvet samtidigt som jag själv sitter och funderar kring "Toppstudenter bidrar till en likvärdig utbildning" utifrån texter som jag läst som handlar om Foucault... Mellan varven bjuds det på motion i form av kisspauser!!! 

Måste också bjuda er på gårdagens skönaste kärleksförklaring. Lille Wille på 2,5 år träffade Conrad för första gången och var mycket exalterad! De två kom bra överens och Wille kommenterade deras första möte med "Jessicas stooora Conrad tycker Wille om. Conrad tycker om Wille!!!!" Så himla fint sagt av mosters och Viktors lilla gullunge!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar